OT: Re: MS politika (bylo:Krach LINUXU?? aneb jak je to doopravdy)

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Pondělí Květen 21 12:25:03 CEST 2001

Jako 20 unikatnich instalacnich originalnich medii ?? Nebo 20
ruznych licencnich cisel ? Ani jedno z toho urcite neni potreba,
aspon ne vzdy. Pres MS Select dokupujeme jenom potvrzeni o dalsich
licencich. Ted jsem se na jeden z tech papiru dival a nenasel
jsem tam seriova (licencni) cisla, pouze cislo kontraktu ci
ceho..

MH

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz