Neviditelne pismo v URL Location Net. Navigatoru

Ladislav PAVLIC lpavlic na aplis.cz
Pondělí Květen 21 13:39:50 CEST 2001

Zdravim,
nevim si rady s nasledujicim:
V Mandrake 6.1 (pokud to hraje roli) jsem si (zrejme) hranim s fonty
(doinstalovaval jsem 8859-2) zpusobil to, v Netscape nevidim zadne udaje
v:
*  Location (tam, kde se pise URL stranky)
* v dialozich pro vyber souboru (File/Open Page/Choose File...)

Zadnymi udaji myslim: jako bily inkoust na bilem papire :-)).

Pokud pisu URL (nebo vybiram v dialogu prislusny file) po pameti,
nakonec se na pozadovany dokument dostanu, ale je to ponekud unavne.

Nevi nekdo, co jsem zmrvil, resp. kde se to da napravit? Zkousel jsem
prolezat vselicos (nastaveni desktopu atd...), ale marne.

V Preferencich (Edit/Preferences...) pro nastaveni Netscape vsechno
funguje (tj. vsechny volby, vzorky pisma atd. je videt).

L. Pavlic