Pomale zasedeni obrazovky pri odhlasovani (fwd)

Jan.Houstek na st.ms.mff.cuni.cz Jan.Houstek na st.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 21 14:06:30 CEST 2001

Mam stejnou grafiku, Celeron 366, 128 MB RAM. Pouzival jsem XF 3.3.6 a ted
jsem presel na 4.0.3. Vzdy jsem mel 1024x768, 24 bitu a bylo to stejne
rychle jako ve Win95. KDE nepouzivam, takze s tim zasednutim obrazovky vam
neporadim. S XF 4 mi dokonce bezproblemove hraje v 16 bitech a nizsim
rozliseni (bohuzel jen nektere) DivX-ove video na full-screen.

--
Honza Houstek