ulozeni priloh z mailboxu

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Květen 21 16:15:04 CEST 2001

On 21/05/2001, Tomáš Knaifl wrote:

> nevite nekdo o programku, ktery mi projede obsah mailboxu (tak jak ho
> vytvari sendmail + procmail) a prilohy, ktere byly pripojeny k
> emailum, ulozi do souborů (pokud byly nejak zakodovany do binhexu atd
> tak pokud mozno rozkodovane)?
>
> na freshmeatu jsem cosi i nasel, ale to bylo urcene jako cosi mezi
> sendmail a procmail....

Uplne definitivni reseni nemam, ale urcite umi rozebrat MIME zpravu
metamail ze stejnojmenneho balicku. Jestli si poradi i s celym
mailboxem, to nevim, ale uz se nabizi nejake dalsi mozne postupy (napr.
konverze mailboxu na Maildir a aplikovani metamailu na jednotlive
souboty atd.).

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka