Nastaveni RTS a DTR

Jindra Vavruska ok1fou na volny.cz
Pondělí Květen 21 22:12:39 CEST 2001

Dne St, 16 kvě 2001 jste napsal(a):

> Tedko trosku plavu, ale nestaci nahodou pro MAX232 napajeni +3V az +15V ?

Abych rekl pravdu, nevim. Prohlizel jsem si datasheety nekolika klonu, ale tohle
jsem tam nevidel, az na jednoho specialniho svaba, kteryho ale nikde nemaji.

Vsechna schemata tohoto druhu pouzivaji stabilizator nebo z-diodu. Tech +/- 3-15V je
IMHO pripustne rozmezi napeti signalu RS232, nikoliv napajeni MAX232.

> vubec nestabilizuje, ale MAX232 ma v sobe jakysi DC/DC
> konvertor ( aby si
> dokazal vygenerovat tech 12V ).

Ano, ten slouzi ke generovani napeti pro signaly RS232. To nema s napajenim nic
spolecneho.

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)

use perl ;