KDE2.1.1+talk

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pondělí Květen 21 21:11:24 CEST 2001

David Klimek wrote:

> Hezky den,
>
> me pomohlo
>
> do /etc/inetd.conf
>
> pridat/upravit radky
>
> talk dgram udp wait root /usr/sbin/tcpd /opt/kde2/bin/kotalkd
> ntalk dgram udp wait root /usr/sbin/tcpd /opt/kde2/bin/ktalkd

 Mandrake 8.0 pouziva xinetd, takze tam se musi do /etc/xinetd.conf dat ty
dva prilozene soubory ( akorat pocitam v nich zmenit /opt/kde2 na /usr ).

> Dale v Menu>Nastaveni>Sit>Nastaveni talku
>
> Oznamovaci program: /opt/kde2/bin/ktalkdlg
> Klient pro rozhovory: /opt/kde/bin/ktalk -e talk

 Tenhle ktalk je pocitam pro KDE1.x . Verze pro KDE2.x je z nejakeho
divneho duvodu jen v CVS v kdenonbeta, ja ji v pohode pouzivam, ale asi se
nikde nesezene binarni balicek. Kdyztak jsem ty zdrojaky stahl z CVS a dal
na http://dforce.sh.cvut.cz/~seli/download/ktalk/ktalk-20010521.tar.bz2 ,
je to jen klasicke './configure && make && make install'.

> Zdravi
> David Klimek

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli