AviPlay v RH 7.1 CZ

konference na savvy.cz konference na savvy.cz
Úterý Květen 22 00:56:07 CEST 2001

Mam takovej malej problemek z avifile-0.53. Predtim jsem ho bez vetsich
problemu pouzival na RH 7.1 US. Ovsem pak jsem presel na RH 7.1 CZ a
zkousel jsem opet prekompilovat avifile. Vse probehlo bez jakekoliv chyby.
Po make install vse nahral jak ma ale na disku se jiz neobjevil soubor
aviplay, kterym se avifile spoustel. Nevite cim by to mohlo byt ???

ps.: Pro kompilaci jsem musel pouzit gcc a libstdc z RH7.0, ale to jsem
udelal i v RH 7.1 US, takze fakt nevim v cem je problem....

Dik za radu LUKIN