KDE 2.1.1 a fonty

Lukas Marsalek marsalek na kn.vutbr.cz
Úterý Květen 22 01:47:39 CEST 2001

Dobry den, mam problem s fonty v KDE. Po nastaveni pisem se zmeny vubec
neprovedou a zustava tam spatne nastaveni, zkousel jsem i root usera, ale
bezvysledne. At se mi nachvili podari zmenit pismo, stale je spatne kodovani
cestiny. Nastavoval jsem pro cele prostredi KDE ISO-8859-2 fonty ale proste
se mi v celem KDE neobjevi pismeno č"c s hackem" snazil jsem se taky zmenit
/etc/X11/XftConfig fonty z Type1 ktere tam byly na 100pdi i TrueType lec KDE
pak nenastartovalo .  Prosim poradte, kde je "hlavni" konfigurace pisem pro
X. Dekuji. Je mozne aby spatne zobrazovani zpusobovaly nainstalovane drivery
od Nvidie?

System:  RH 7.1 US, kernel 2.4.4, X 4.0.3 + Nvidia drivery.
--
------ Lukas Marsalek ------
-- student  FEI VUT Brno ---