NVIDIA driver 1.0 a fonty

Jindřich Šaršon jindra na sarson.cz
Úterý Květen 22 06:20:51 CEST 2001

On Mon, 21 May 2001, Jiri Mlika wrote:

Dobry den,

>      Jak Vám to rozhodí fonty? Všimnul jsem si, že různé drivery různě
> vypočítávají DPI monitoru, což může způsobit změnu vzhledu fontů, hlavně
> jejich velikosti.

Tady nejde jen o zmenu velikosti - i kdyz trochu taky. Ale hlavne fonty,
ktere byly hezke, jsou nyni hnusne (coz je uznavam hodne malo exaktni
popis chyby). Hlavne se to ale tyka truetype fontu - ty prestanou fungovat
uplne (resp. maji uplne rozhozeny vzhled). Pritom v predchozi verzi
driveru chodi vse OK.

Diky,
	Jindrich Sarson