rh7.1cz a staroffice

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Úterý Květen 22 08:52:23 CEST 2001

Podívejte se adresáře /kde_je_soffice/share/xp3/pssoftfonts
Místo některých souborů tam jsou symbolické linky,
ale  ty nikam nevedou. Zřejmě jsou podle distribuce SuSE.
Já jsem to vyřešil smazáním linků, nahráním vhodných fontů
do /kde_je_soffice/share/xp3/pssoftfonts (nezapměňte na metriku v
/kde_je_soffice/share/xp3/fontmetrics/afm, pokud máte PS fonty)
a ruční editací souboru /kde_je_soffice/share/xp3/psstd.fonts.

Pavel Just