ext2-vfat

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Květen 22 10:37:28 CEST 2001

On 22/05/2001, Sperka na sdc.pre.cdrail.cz wrote:

> Mam mountnutou interní zipku s fs vfat, ale nejde mi na ni kopírovat
> nektere adresare a soubory z ext2. Jde o hlasky, ze nejdou menit prava
> adresaru nebo souboru na cilovem miste /mount/zip/zaloha.. Urcite jde
> o neco co mam primo pred nosem tak bych prosil o jemne nakopnuti.

Asi budete muset rict tomu programu, kterym kopirujete, aby se nesnazil
nastavovat prava/vlastnictvi kopirovanych souboru. Napr. v mc by asi
nemela byt zaskrtnuta volba Preserve attributes/Zachovat atributy, u cp
by se nemel pouzivat prepinac -p atd.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka