SQL - kompatibilita serveru

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Úterý Květen 22 13:42:10 CEST 2001

> Jak dalece jsou kompatibilni SQL servery dostupne pro Linux s tim,
> ktery pochazi od Micro$oftu ?
>
> Jde o to, ze zde ve firme predvadela jedna spolecnost svuj produkt
> server/klient, ktery vyuziva prave SQL server od Microsoftu. Zajimalo
> by mne, zda by bylo mozne spolehlive vyuzit nektery z SQL serveru pro
> Linux a ubranit se tak pred koupi noveho stroje s Windows NT +
> Microsoft SQL.

Zalezi, jak ten SW pristupuje k datum. Jestli pristupuje pres ODBC, tak
to snad pujde. Pokud ovsem pouzivaji primy pristup, tak mate smulu.
Jinak take zalezi, co pouzivaji za SQL prikazy. zadne 2 SQL servery, co
jsem kdy videl, nebyly 100% kompatibilni v ruznych pridanych prikazech.
Ale zakladni veci jako SELECT, INSERT, UPDATE, DELETE, ... by mely byt
stejne.

Aby jste se nespalil bylo by dobre zkusit kontaktovat onu firmu a domluvit
si zkousku s SQL serverem jinym nez MS SQL. A pokud je to firma, ktera
vam dany produkt chce prodat, tak to aspon zkusi.

Luf