Multiport NIC

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Květen 22 14:07:31 CEST 2001

Dobry den,

On Tue, May 22, 2001 at 01:30:10PM +0200, Radek Vybiral wrote:

> To by me take zajimalo. Zhruba pred rokem a pul se objevila na trhu sitova
> karta, ktera mela 4 porty. Bylo na to zalozeno na cipu Realtek a co bylo
> na tom nejlepsi, ze to stalo i s DPH radove 3000,- Kc. Sel jsem po tom,
> dokonce to jedna firma nabizela k testovani, pak jsem hledal nejake info
> na netu, jestli s tim Linux jede, ale pak jsem na to zapomnel.

Nevim, zda bych na nejaky router nebo narocnejsi aplikaci pouzil
RTL chipset... U nas se kolega zajimal o 4-port s DEC chipsetem,
ale ten vychazel na cca 30kKc...
IMHO by mela takova karta mit vlastni PCI bridge, aby si svoji
interni sbernici oddelila od sbernice hostitelskeho systemu a
nezahlcovala ji. Pak mi prijde, ze je cena v radu 20-30kKc celkem
relevantni (navic se takove karty nedelaji v xtisicovych
seriich, ze...) No, vim, ze neodpovidam na puvodni otazku, ale
snad mi to odpustite ;-).

> Kdyby mel nekdo nejake dalsi info, sem s tim.
>
> R.V.

Zdravi
Honza Marek
--