win4lin

Jan Emmer jan.emmer na amm.cz
Úterý Květen 22 15:28:26 CEST 2001

Win4lin nam chodi a bez problemu (no, pokud poustim wokna vzdalene, tak se mi
nezrusi po vypnuti Win95 okno, ale to nejak nevadi). Bezi nam to ale na jadre
2.2.16 (to co je v RH 7.0cz, myslim, ze tam je taky patchovane).
Na co ceskou verzi win4lin? Kdyz mate ceske WIn9x a ceske KDE, tak mate ceske
vse...
Nejak jsem na prikaz dosboot nikde v manualu nenarazil, co to je?
M.R.