odpojenie klavesnice ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Květen 22 16:02:09 CEST 2001

zdravim ..

mam otazku ..

potreboval by som cielene a umyselne odpojit softwarovo klavesnicu

kam by som mal nasmerovat svoj pohlad ?

aby lubovolna stlacena klavesa na klavesnici nebola akceptovana a masinu slo
ovladat len remote cez siet a ssh ..

ale potom zase pripadne zapnut aby komunikacia sla bez problemov ..

a najlepsie, aby to bolo odpojenie pre X-ka aj konzolu ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying