RedHat 7.1 CZ - problem

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Úterý Květen 22 16:24:06 CEST 2001

Tom Mazouch wrote:

> To je ale blba chyba... :-(
> Instaloval jsem pres FTP z vedlejsi masiny (NFS se ukazalo jako
> neuveritelne pomaly...nevim proc) a tam jsem se na treti konzole docetl,
> ze ten soubor (je jedno jakej, u me to byl adjtimex) nejde otevrit
> protoze tam neni. Taxem mrknul na druhy CD a on byl tam!

Mam pocit, ze toto je standardni chovani a pozadavek na vymenu
CD se objevi pouze, jedete-li z CD. Nekde v top README se pise,
ze pri instalaci via sit (ftp,nfs,...) musite nakopirovat
obe cd pres sebe na ten mountpoint. Ono to je i logicke,
protoze si to muze kopirovat vic lidi a ne vsichni potrebuji
stejne cd v danou chvili.

Ale ted jsem si prave spustil doporucovany md5sum a narazil jsem!!!:
na vypalenem CD (disk1-respin):

[ivop na roger cdrom]$ LC_ALL=C md5sum -c md5sum.txt | grep -v ': OK'
./RedHat/base/stage2.img: FAILED
md5sum: WARNING: 1 of 666 computed checksums did NOT match

a totez na image namontovanem pres loopback
dopadlo dobre => pozor na vypalovacky!

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz