odpojenie klavesnice ..

Úterý Květen 22 16:49:05 CEST 2001

> :>      budu asi velky kacir, ale co upravit ovladac klavesnice aby byl
> :> natahovatelny jako modul a vykopnout ho z jadra...? insmod a rmmod pres
> :> sit lze delat, ne?
>
> toto by nemuselo byt zle .. ale aby to nehlasilo, ze "module in use", ci to
> to hlasi ..

	a napsat ho tak, ze se bude porad tvarit, ze ho nikdo nepouziva? Nevim,
modul jsem nepsal...

> :> > a najlepsie, aby to bolo odpojenie pre X-ka aj konzolu ..
> :>
> :>      A zakazat spousteni X-su pripadne zablokovat X-protokol?
>
> prave, ze X-ka musia bezat ...
>
> povedzme, ze by to malo byt demo, na ktore sa ludia budu pozerat, ale nebudu
> moct nic nemit a ani sa nikam prepnut :-{))

	A co sahnout tedy do implementace virt. terminalu - tedy do TermIOS...
pravda, docela alchymie, ale moza by to slo.. - jenze tak mne napada,
zda-li jde odlisit pts od terminalu z X-su a pts od SSH... - netusim...

	Mozna jeste mne napadlo - udelat novy ovladac klavesnice do X-serveru
(coz by IMHO nemusel byt problem, kdyz se vezme zdrojak puvodniho) a
ovladat ho jakymkoli zpusobem IPC... - pokud neni vyzadovano zablokovani
klavesnice i z konzole (jde udelat HW 9klic:-)), domnivam se, ze by to
bylo jeste jednodussi...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno