linux a Windows2000

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Úterý Květen 22 19:52:31 CEST 2001

Michal Weinfurtner wrote:

> smbmount //PC/Sdilena_slozka  /lokalni_adresar_k_pripojeni
>
> nebo napr. software LinNeighborhood umi graficky znazornovat okoli
> pocitace jako WinXX(XX)

 Pristupovat pres sambu na jine pocitace se da i primo v KDE2 jako
'smb://pocitac' . Dokud nebude soucasti baliku samby i libsmbclient, tak
smb:// ale porad zavisi na smbmount/smbclient a neumi vypisovat okolni
pocitace. To by zatim melo jit pres 'lan:/' nebo 'rlan:/' , ale to ja
netusim jak se nastavuje.

> Michal

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli