Co je NVidia

Jiri Mlika jmlika na volny.cz
Úterý Květen 22 20:27:58 CEST 2001

Jan.Houstek na st.ms.mff.cuni.cz wrote:

> Porad se tady mluvi o NVidii a hodne lidi na to nadava ('binary shit' ...)
> Uvazuji o koupi graficke karty. Proc se vam tak moc nelibi NVidie?

     Mám kartu od MSI s chipem nVidia Riva TNT2 Pro, 32 MB RAM. Koupil jsem
si ji kvůli podpoře OpenGL (HW akcelerovaného) pod Linuxem.

     1) Líbí se mi ovladače přímo od výrobce čipu, balíčky pro mnoho
distribucí.

     2) Fungují mi akcelerovaně např. tyto aplikace: VariCAD, Quake  III
Arena Demo, KDE OpenGL screensavery.

     3)  Verze ovladačů 0.9-769, mi běhá bez větších problémů

     4) Verze ovladačů 1.0-1251 se mi nějak nezdá :-(
         ale zato ukazuje hezké logo při startu X-ek :-)

     S pozdravem
                             Jiří Mlíka