OT: FTP search

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Květen 23 07:02:12 CEST 2001

| Odesílatel: David Rohleder <davro na ics.muni.cz>

| Jo, archie je super. Naposledy jsem s nim nasel FreeBSD 2.0.5, ktere
| uz snad nikde nebylo. Web holt neni vsechno.

Diky moc, sice je to uz zase lycosu (kam ten se vsude nenacpe), ale  presne
tohle byl stary ftpsearch.ntnu.no (ted ale umi pouze max 100 vysledku na
stranku). Nejlepsi je, ze tentyz formular (na jine strance lycosu) mi ale
vubec nefungoval. Dostal jsem 70 výsledků.

www.filesearch.ru alias www.filesearching.com/advanced/ (nejlepší je
společnost - Chertovi Kulichki) je taky kupodivu docela dobrý. 65 výsledků,
dokonce tam byly některé verze navíc co nebyly u lycosu (a zase o něco méně
jiných).

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications