instalace Mandrake 8.0 a moduly jadra

Lukas Marsalek marsalek na kn.vutbr.cz
Středa Květen 23 08:30:19 CEST 2001

Dne út 22. květen 2001 23:39 jste napsal(a):

> Bud chybi nejake moduly, nebo zavadite jadro, ke kteremu moduly nemate
> (jadro je hleda v jinem adresari nebo ty moduly k tomu jadru nepatri) nebo
> vam chybi soubor modules.dep (vytvari se pomoci depmod -a).

modules.dep je vytvoreno, to jsem zkontroloval, to ze to hleda v jinem
adresari je asi pravda, viz napsano vyse.

> Zkontrolujte, zda mate balicek jadra kompletni: rpm -V kernel
> Zkontrolujte, jestli pomoci LILo zavadite to jadro z tohoto balicku
> (porovnat obsah prislusne sekce lilo.conf s obsahem balicku:
> rpm -ql kernel).

lilo asi zavadim z hda2 od redhatu, ktere zavadi lilo od mdk z hda4

> Pokud Vas BIOS umi korektne LBA32, tak v tom problem nebude. Videl bych
> spis problem v tom, ze zavadite jadro z RH a pripojujete si FS Mandrake,
> takze nejsou videt potrebne moduly (jsou na oddilu s RH).

mam dopcela novou desky od MSI s Duronem, umi LBA. To, ze zavadim jadro z RH
se mi nezda, protoze v RH mam spousteni jinych sluzeb, taky to ze to vypisuje
RH na zacatku je jen "interni" zalezitost, potom to normalne vypisuje na
obrazovku Starting Mandrake, tak jak by melo normalne. (to uz je ale asi
prace init.rc).
Jedna se mi o to, ze tyto problemy by se prece nemely vyskytovat, kdyz je to
cista instalace systemu, zrovna mandrake,. ktery jsem nainstaloval z
"cvicnych" duvodu, abych ho mohl doporucit pro budouci ex-windowsaky, ti by
asi nechteli upravovat jadro po instalaci.
--
------ Lukas Marsalek ------
-- student  FEI VUT Brno ---