quota a kernel 2.4.1 a vys

Jan Slezák J.Slezak na sh.cvut.cz
Středa Květen 23 08:12:23 CEST 2001

Dobry den,
mam problem se spustenim diskovych quot,
nainstaloval jsem balik quota-3.01, se kterym by to udajne melo chodit:
dostavam takovouto hlasku:

#quotaon -a
quotaon: using /home/aquota.user on /dev/hda6: Invalid argument

myslim ze se to vztahuje k souboru /etc/fstab ale nikde jsem
k tomu na webu nic nenasel, akorat ze se tyto problemy vyskytuji
s jadry 2.4.1 a vyse, ovsem se starymi quotami (1.x) a mela by je resit
prave
nova quota-3.x.

nastaveni v /etc/fstab jsem nechal stejne jako pri uzivani quota-1.x
(jeste s jadrem 2.4.0 chodily ty stare quoty)

Mate nekdo podobnou zkusenost, popr. reseni problemu?
                                                    dik za rady,
						       zdravi slawek