xterminal - III

redips redips na seznam.cz
Středa Květen 23 08:32:57 CEST 2001

Ahoj,

pokousim se rozchodit diskless stanice.Dostal jsem se do stavu, ze po zapnuti stanice ji server prideli IP,rekne ktery image jadra si ma stahnout,pres tftp si ho natahne,spusti se jadro, ale uz se nanamountuje root FS pres NFS.NFS je nastaveno spravne, rucne je mozne si FS namountit. Podle me je problem, ze ta stanice nevi co ma namountovat. Protoze po tom co se spusti jadro a pred tim nez se zacne mountit FS pocitac vypise nastaveni IP,NETMASK,GW,DNS a promene ROOTPATH - ktera je ale nastavena "rootpath=" (neni tedy nastavena,takze stanice nevi co ma mountit).
Na dhcp serveru mam nastaveno option root-path - nechodi
Zkousel jsem take  bootp s nastavenou hodnotou rp - nechodi
Dale jsem zkousel rdev na bootimage - nechodi
Prekompiloval jsem vlastni jadro(puvodni jadro,ktere jsem pouzival,jsem pouzil z baliku ltsp) a vytvoril jsem z nej image pomoci mknbi-linux s parametrem rootdir - take mi to nechodi

Mate nekdo nejaky  napad, kde bych mohl delat chybu ?

Dekuji za pripadnou pomoc a s pozdravem Redips

Mezinarodni hudebni festival Prazske jaro http://www.festival.cz
Vstupenky: Hellichova 18, Praha 1, tel.: 5731 0414, sit Ticketpro, EchoLine 14051