RH 7.1 CZ Linuxconf

Tomáš Knaifl knaifl na iinfo.cz
Středa Květen 23 09:14:43 CEST 2001

bohuzel, apacheconf ma jednu (pro nekoho nevyhodu).. pokud uz ma nekdo
vytvorenou nejakou konfiguraci apache a chce ji zmenit, tak je pro nej
apacheconf nepouzitelny, protoze nedokaze proparsovat stavajici
httpd.conf (informace z man stranky)... proto ma i ten linuxconf neco do
sebe....

jinak, co se tyce sendmailu... tak konfigurator sendmailu soucasti
linuxconfu je, jenom se musi povolit v nabidce Konfigurace modulu
Linuxconfu, kde jsou oproti predchozim verzim RedHatu vsecky polozky
nezaskrtnuty.... takze po zaskrtnuti muzete vesele konfigurovat i
SendMail

--
  ( \                           Tomas Knaifl, Internet Info s.r.o.
   \ \                          tomas na knaifl.cz