Preklad jadra

Vaclav Dvorak Vaclav.Dvorak na euromise.cz
Středa Květen 23 09:22:26 CEST 2001

On 23 May 01, at 9:04, Viteszlav Kasicka wrote:

> Ne, nestaci! Protoze jim nerozumim. Pochopil bych je pouze v ceskem
> jazice.

Chtelo by se mi vtipne podotknout, ze ani s tou cestinou to nebude
tak slavne. ;-) Pardon.

Pokud se nepletu, tak SuSE Linux snad ma nejake lokalizace
tohoto helpu, ale jestli i ceskou, to si nejsem jist.

Pokud je to zImage, tak ano, uz nekde asi okolo 500kB. Pokud
bzImage (a dnes uz asi neni duvod ho nepouzit), tak tam jsem
zatim na limit nenarazil, a posledni jadro, co jsem kompiloval, melo
asi 1,4MB. :-)

Vaclav Dvorak       (Vaclav.Dvorak na EuroMISE.cz)
EuroMISE centrum    (http://www.euromise.cz)