Co je NVidia

Lukas Marsalek marsalek na kn.vutbr.cz
Středa Květen 23 09:49:59 CEST 2001

Dne st 23. květen 2001 09:31 jste napsal(a):

> Nechte bezet Xka s temito drivery (nemluvim o nejnovejsi verzi, kterou
> jsem jeste netestoval) 2 dny v kuse a pak se podivejte, kolik vam budou
> zrat pameti.
>
> Petr Hrbek
> Internet Info, s. r. o.
> http://www.iinfo.cz
> Tel.: +420241441695

S tou pameti mate pravdu, dela mi to docela problemy. Je to mozna banalni
otazka, ale nainstaloval jsem je z rpm balicku, pro odinstalovani staci
odinstalovat rpmka a vratit puvodni hodnoty v XFConfigu?
chytremu napovez ....

------ Lukas Marsalek ------
-- student  FEI VUT Brno ---
Koleje Pod Palackeho vrchem