Instalace RH na Compaq Prosignia 300

Stepan Cirkl stepan.cirkl na mssch.cz
Středa Květen 23 09:19:50 CEST 2001

Nase skola nedavno dostala stare vyrazene servery Compaq do CS.
Jedna se o ProSignia 300 s diskovym polem ProLine 300 pripojene pomoci
radice Compaq Smart Array EISA. je v tom P90, 64 MB RAM (16MB "On
Board", 2*8 +2 *16 V SIMM 72pin, dale to ma na desce SCSI radic, na
kterem je paska a CD-ROM.
Podle konfigurace jsem usoudil, ze bych na ne mohl prenest nas aplikacni
inter/intranetovy server a zalozni server. Oba nyni jedou na normalnich
PC, samozrejme pod LINUXem a jeste vyjde na server pro studenty, aby si
mohli linux osahat v praxi.

A ted k hlavnimu problemu:

Po spusteni anacondy dostanu hlasku, ze ma nedostatek pameti. At pridam
pamet a pak pustim inst. znovu. Zjistil jsem, ze vidi pouze 16 MB, (coz
bude tech 16 OnBoard), ale uz nevidi ten zbytek (pridane SIMM). Nesetkal
se nekdo z obdobnym resenim? Jak mam presvecit jadro, ze tam te pameti
je dost?

Dale mam jeste problem s tim polem (vidim ho poprve), ale to snad
zvladnu sam.

Dekuji jak za prime odpovedi, tak odkazi kde mam hledat.

Stepan Cirkl
spravce site
MSSCH