odpojenie klavesnice ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Květen 23 11:23:30 CEST 2001

:> Honzo, klidek,

takto pekne mi uz dlho nik nepovedal :-{)))))))

:> ja to sice take neumim, ale u I2C je primo jeden source soubor, ktery se
:> stara o polozky v /proc - myslim, ze bys to pochopil velice rychle... -

vdaka za tip skusim si to pozriet ..

:> jenom pozor - tento zpusob se mi zamlouva, ale IMHO by to v tom pripade
:> chtelo daemonka poslouchajiciho jednak v /proc, jednak na nejakem portu
:> (staci UDP) - kdyz tu klavesnici kompletne odpojis, nevim jak se vyrovna
:> TermIOS s tim, ze tam lezes pres SSH...

aby som siel uplne do detailu, tak to malo byt presne o tom, ze v inetd bude
zaveseny daemon, ktory bude mat protokol a bude pocuvat a zapinat, resp.
odopinat klavesnicu .. ssh som pozuil len na ilustraciu, ze ked si odopnem
klavesnicu, ze mam v umysle ju nejako zapnut :-{))

napisanie toho deamonka problem nerobi .. len neviem, co a kam mam sahat s
tym zvyskom :-{)) aj ked zacinam pomaly tusit ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying