Co tedy na NVidiu?

Faltynek Pavel xfalty01 na dcse.fee.vutbr.cz
Středa Květen 23 10:31:37 CEST 2001

$SUBJECT, když ne jejich ovladače. S default XFree moduly je to mnohem
pomalejší a nevyužitelné (alespoň u mě: Noname TNT2M64). Nevím, jestli to
zapřičiňuje nějaké problémy s renderováním písem, protože v Xech se mi
zdají písma hrubě řečeno hnusná. A před nainstalováním NVidia modulu
se mi zdála stejně škaredá. Nevím, jakým způsobem to řeší v MS, ale v
tomhle směru jejich TT fonty s antialiasingem vypadají mnohem lépe. (ale
to je asi tak všechno, čím se mohou chlubit).
S tou pamětí máte pravdu spotřeba je vysoká. Co naplat, rád vyzkouším jiné
moduly využívající akceleraci na TNT2.

Pavel Faltýnek