win4lin

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Středa Květen 23 11:36:55 CEST 2001

On Wed, 23 May 2001, Jan Klugl wrote:

> coze?? %-(

Myslel jsem to tak, ze jste se jeste nedostal k pouziti modulu win4lin,
kdyz Vam spadl winsetup, takze jadro za to nemuze.

> Zkousel jsem win95, win98 i dos6.22.
> Navic ihned po uspesne instalaci by mel fungovat dosboot, a nic :-|

Ja jsem porad znacne nechapavy. Je to tak, ze kdyz Vam spadl winsetup,
jako berlicku jste chtel nabootovat DOS z diskety prikazem dosboot? Ale
windowsy porad nemate nainstalovane, ze?
Winsetup nejdriv nainstaluje system DOS (z CD, kdyz je bootovaci nebo ze
spousteci  diskety) a pak si okopiruje baliky Windows nekam na disk. To
delate pod rootem. Pak jako normalni uzivatel prikazem win instalujete
Windows do sveho domaciho adresare.
Ta Vase chybova hlaska rika neco o pristupovych pravech, bohuzel nevim k
cemu, ale mozna byste mel byt root...
Jestli jsem porad vedle, tak lepe vysvetlete svuj postup.
Ja jsem krome potizi s DOSovskou disketou nemel zadne.

 --
Zdravi Jaroslav Honsa.