linux a GDI tiskarny

benco benco na acid.sk
Středa Květen 23 11:36:27 CEST 2001

zdravim

> Pred casem jsem si koupil Minoltu 1100L, ze ktere jsem tiskt zejmena ucetni doklady, v te dobe jsem v linuxu moc nedelal. Nyni jsem vice v linuxu nez ve win (win partition mam jiz jen na ucetnictvi ...) ahodila by se mi moznost tisknout, na druhou stranu tehle laserovky bych se nerad zbavoval, inkoustovky jsou moc drahe na provoz plna laserovka (napr. HP 1100, 1200) je stale podstatne drazsi ...

ja som mal pred casom podobny problem s minoltou pagepro18L a udajne jedine
riesenie je kupit do nej sietovu kartu, ku ktorej su ovladace pre UNIX a v
tejto konfiguracii by to udajne mohlo fungovat..problem je akurat v tom, ze
ta sietovka stoji tolko co tlaciaren samotna a to podla mna nie je bohviaky
biznis...

> Dik za radu,
> Chaloupka

benco

[benco]       benco na acid.sk       IRCNet, #sklug
public GnuPG key on http://www.acid.sk/mykey.asc