vypalovani - velka zatez systemu? (delsi)

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Středa Květen 23 13:17:28 CEST 2001

taxe to tu nejak obratilo malicko jinym (ackoliv nemene zajimavym :-))
smerem, ja byx se rad vratil k memu puvodnimu problemu:

> Urcite mate zapnute DMA? Ukazuje hdparm /dev/hd? using_dma na 1?

jasne, v tom to bylo, vsude jsem to pozapinal a svisti to o poznani
lip! :-)) zatez pri vypalovani je ted neco okolo sedmi procent, coz uz
jde (nicmene to stejne tak nejak podivuhodne obcas pocukava...).
nicmene nekdo tady nekdo psal, moment ja to najdu...

> Pokud je to SCSI emulace, musite hdparm nastavit pro ten kanal jeste pred
> nahranim modulu emulace SCSI (tj. do doby, kdy je to jeste porad
> cistokrevne IDE).

tak tohle mi neni jasny. ja jsem 'hdparm -d1' atd... pro vsexna
zarizeni dal na zacatek /etc/rc.d/rc.sysinit, jenomze to je uz asi
pozde... mam to udela tak, ze by se mi modul scsi emulace nezavadel
automaticky, ale ze byx nejdriv nastavil to dma a potom ho zavedl
rucne? ja jen, jestli to dobre xapu, vcera jsem bohuzel nemel moc cas
si s tim hrat...

ale jinak diky!

--
daniel f. hrouzek