jak vytahnu data z vadneho CD

Cyril Fischer fischerc na itam.cas.cz
Středa Květen 23 13:17:24 CEST 2001

Ahoj,
pred nedavnem jsem vypalil dve audio CD, a u obou se stala podivna vec:
posledni skladba (v jednom pripade ma cislo 26, ve druhem 22) je
nepristupna. CD nejsou prepalena (maji neco kolem 68-72 minut). Pri
pokusu o pristup mechanika seeka nekam, kam se ji asi normalne nechce
(je to slyset). Zkousel jsem 4 mechaniky - 2 scsi, jednu ide a jednu ide
palicku. Pripada mi, ze jde spise o logickou chybu v TOC, nez chybu
media. Je mozny nejaky low-level pristup na CD, ktery by linearne cetl
bitiky z media? Z toho by se pak mozna dala vycist audio informace.
Diky za tip.
Cyril