Preklad jadra

Vaclav Dvorak Vaclav.Dvorak na euromise.cz
Středa Květen 23 13:37:14 CEST 2001

On 23 May 01, at 9:39, Lukas Marsalek wrote:

> Souhlasim, taky me docela zarazilo, ze nejaka slecna chtela poradit s
> vypalenim linuxu v konferenci, do ktere se musi prihlasit, a tvrdila,
> ze sedi u Woken podruhe... Anglictina je v pripade linuxu
> neodiskutovatelna. -- ------ Lukas Marsalek ------

Moc nevidim souvislost, ale ona slecna (?) mela v emailove adrese
sluvko mac. Neni vsechno jen win a linux... :-)))) Ze sedela u woken
podruhe muze take znamenat, ze predtim delala 5 let na macach
nebo, co ja vim, treba na VMS. ;-) Ja mam kuprikladu stale jeste
doma OS/2...

Vaclav Dvorak       (Vaclav.Dvorak na EuroMISE.cz)
EuroMISE centrum    (http://www.euromise.cz)