ako skompresovat 2mb/s ?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Květen 23 13:50:35 CEST 2001

> Pokud by to byla obycejna seriova linka, tak bych tam pustil PPP s kompresi.

No v terajsej situacii su to 2 cisca so seriovymi rozhraniami. A su
pomerne dost vytazene, takze kompresiu si dovolit nemozem.
Ja poctiam s tym, ze bud na unix so squidom dam ten tunnel, alebo spravim
nejaky novy router, ktory vytvori ten tunnel s dalsim linux routrom na
druhej strane. Ale skor by som uvital nejaky ten tunnel cez SSH na stroji
so squidom(menej roboty, dalsie pocitace zhanat a tak).

 --
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2