Co je NVidia

Zdenek Jedlicka jedlicka na kme.zcu.cz
Středa Květen 23 14:03:15 CEST 2001

> hmmm to by me celkem teda zajimalo co je na jejich ovladacich tak blbyho. Ja
> jsem snima uplne spokojenej......
>
> eM.

Mam noname TNT2 M64 - musel jsem udelat podle navodu vyrobce ve
zdrojacich zmenu a prekompilovat je, jinak Xka nenabehly a napriklad
nektere aplikace, ktere spoustim na vzdalem pocitaci pres xhost,
vyzadujici OpenGL shazujou Xka (SYSTUS).

Kdyz jsem se pokousel rozchodit v jadre framebuffer, tak pri pokusu o
spusteni Xek se mi pres velkou cast obrazovky objevil zeleny obdelnik - i
na konzolich a za chvili se to cele kouslo :(.

No, je to noname ...

S pozdravem
                 Zdenek Jedlicka