Preklad jadra

Bukovansky na atcomp.cz Bukovansky na atcomp.cz
Středa Květen 23 14:01:24 CEST 2001

Omlouvam se za minuly prispevek, nemel bych do konfery zaslan,
prehmat jsem se v kombinaci klaves... :o)))

> Hm... Ja jsem to zkousel podle vaseho navodu, bohuzel se mi
> nepodarilo 2.4.4
> nejake chyby,
>
> Jake chyby? Nemate tu masinu kapanek nestabilni?

Nerek bych...
Pred tim na tom jely W95 naprosto stabilne... A RH71US, ktery
je na tom tedkom taky... Je ale momentalne bez zateze, takze
jak se to bude chovat se zatezi to jeste nevim...

Jestli my s tim nekdo muze pomoci, tak mu muzu zaslat soubor
s chybami, ktere mi to hazi...  Budu mu nesmirne za to vdecny,
nejsem programator v C/C++, abych pochopil, co to vsechno
po mne zada...

> Bud to dejte na radku do lila jako parametr k tomu co
> bootujete (napriklad:
> LILO: linux noapic
> ), nebo pouzijte v lilo.conf prikaz tusim 'append'. Viz man
> lilo.conf

Aha, to bude ono...  Ja jsem myslel, ze budu muset kompilovat
jadro...

DIKY!!!

> Ano. Musite mu ovsem v menuconfigu zadat spravne typ procesoru.

To je samozrejmost...

S pozdravem

Richard Bukovansky