RH7.1 - nelze kompilovat moduly pro 2.4.2

Středa Květen 23 14:18:31 CEST 2001

> Nazdarek,

	Nazdarek Oto, presne tak jsem na hubu dopad i ja... (prave znasilnuju
NVdriver - Nvidia)... IMHO je tam nejakej bug nebo nevim, jedine co jsem
nezkusil je make mrpropper (mozna jedno 'p'?, na 2.2. jadrech obcas
pomohlo... dneska jsem si stahnul 2.4.4. a doma vyzkousim, zda-li budu
na tom lepe)

> chtel bych se zeptat. Nedari se mi prekompilovat byt jen jediny modul.
> Je to "cisty RH 7.1en" updaty jsou aktualni k patku predminuleho tydne.

	Ono to tak je i bez updatu...;-)

> Nenapada Vas nahodou, pro pohledu na vypis z make modules, neco?

	Ja jsem prozkoumal horem spodem i ten .../module.h, ale bud je chyba v
kompilatoru - coz neni uplne od veci - nabootujte originalni jadro z
distribuce a hned na zacatku, kdyz to pise kolik v kterem ranku pouzije
stranek, tak to napise hex. ptakovinu (2x po sobe) - pismenkovou...;-) -
a nebo vazne nevim, jak se kompiluji nova jadra, protoze vsechny fce
maji za nazvem _hex_number takze nechapu, co se deje...:-( - a hlavne
moduly maji to hex.cislo casto jiny a tim padem se neslinkuji...:-( (i
C++ bych to pochopil a names_mangling znam, ale prekladac C?)

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno