Postovni program

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Středa Květen 23 14:20:41 CEST 2001

Zdravim,

	v ramci instalace Mozilly + Galeonu a odinstalace NC 4.76 hledam nahradu
za Netscape Mail.
	Nainstaloval jsem Mozilla Mail, ale ma to ten samej problem co Mozilla
samotna - je to pomaly a ma to mouchy v zobrazovani. Navic by me tak
bezela Mozilla (pro mail) a Galeon (pro web). A kdyz jsem si dal 'top',
tak me uprimne vydesilo, kolik to dohromady sezralo.
	Takze hledam mailer, ktery by mel splnovat nasledujici podminky (*
povinne, + nepovinne). Pokud nekdo neco takovyho pouzivate, poradte.

* GTK+ rozhrani
* podpora vice boxu
* podpora mail-threadu
* schopnost RYCHLE zvladnout (projit/setridit/zobrazit) *HODNE* zprav v
   boxu
+ podpora vice POP3/IMAP uctu
+ podpora PGP/GnuPG
+ filtrovani/trideni prichozi posty do boxu

No v podstate to, co umi Netscape Mail + pokud mozno podpora PGP/GnuPG.

Edas