import RPM-GPG-KEY

karel.duchacek na gatc.com karel.duchacek na gatc.com
Středa Květen 23 16:19:48 CEST 2001

Zdravím odbornou obec
Mám problém s importem klice RPM-GPG-KEY, která je v distribuci Linuxu 7.1 en.
Pri konfiguraci up2date jsem byl vyzván k příkazu

gpg ?import /usr/share/rhn/RPM-GPG-KEY

následuje chybové hlášení:
gpg: key has been created 578547211 seconds in future (time warp or clock
problem)
gpg: key DB42A60E: invalid self-signature
gpg: key has been created 578547211 seconds in future (time warp or clock
problem)
gpg: key DB42A60E: invalid subkey binding
gpg: key DB42A60E: no valid user IDs
gpg: this may be caused by a missing self-signature
gpg: Total number processed: 1
gpg:           w/o user IDs: 1

a klíč se nenaimportuje

Pokusil jsem se použít klíč z CD i gpg z linuxu 7.0, ale bohužel se stejným
výsledkem

Nezná někdo řešení ??
                                              Karel