ako skompresovat 2mb/s ?

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Středa Květen 23 15:33:49 CEST 2001

nejjednodussi, pokud mate na druhe strane take proxy server:

a)
1) pres ssh/stunnel/cokoliv vytvorit tunel dejmetomu
localhost:8080->remote_squid:3128
2) a nastavit lokalni squid aby vse forwardoval na vzdaleneho squida, tedy
na _LOCALHOST:8090_

b)
1) vytvorit pptp spojeni na vzdaleny stroj a nastavit routovaci tabulky aby
provoz sel pres nej

MP