Preklad jadra

Bukovansky na atcomp.cz Bukovansky na atcomp.cz
Středa Květen 23 16:05:03 CEST 2001

> dd,
> ad sitovka... zkompiloval jste ji vubec? jako modul nebo
> primo do jadra?

Po kompilaci jsem dle navodu (s puvodni konfiguraci z jadra 2.4.2 + nejake
volby, ktere
tam nebyly, vetsinu jsem dal jako moduly) dal "make modules" a "make
modules_install"...
Takze zkompiloval jako moduly...

> jake bylo jadro predtim? co je v modules.conf etc...

2.4.2 (to co je dodavano z RH71US)...

> ad jiny stroj : ANO, muzete, dokonce doporucuji ;-)))

Ja jsem prave myslel, ze to nejde z toho duvodu, ze pri kompilaci se cte
aktualni nastaveni
systemu a pri prekladu se pouzije pro moduly, ktere se maji zkompilovat...

> ad parametr kernelu, to se myslim dava do lilo.conf, viz
> (urcite tam je)
> napoveda ;-))) k teto polozce v jadre, ted u toho nesedim, tak z hlavy
> nevim...

Jo, to uz dneska vyresim, nesedim u sveho domaciho PCdla...

S pozdravem

Richard Bukovansky