Postovni program

Lukas Marsalek marsalek na kn.vutbr.cz
Středa Květen 23 17:37:13 CEST 2001

Dne st 23. květen 2001 14:20 jste napsal(a):
> Zdravim,
>
> 	v ramci instalace Mozilly + Galeonu a odinstalace NC 4.76 hledam nahradu
> za Netscape Mail.
> 	Nainstaloval jsem Mozilla Mail, ale ma to ten samej problem co Mozilla
> samotna - je to pomaly a ma to mouchy v zobrazovani. Navic by me tak
> bezela Mozilla (pro mail) a Galeon (pro web). A kdyz jsem si dal 'top',
> tak me uprimne vydesilo, kolik to dohromady sezralo.
> 	Takze hledam mailer, ktery by mel splnovat nasledujici podminky (*
> povinne, + nepovinne). Pokud nekdo neco takovyho pouzivate, poradte.
>
> * GTK+ rozhrani
> [...]
Ja napriklad pouzivam KMail z KDE 2.1.1. Mam ho na 3 pop ucty vcetne tehle
konfery, takze hodne zprav v inboxu nejsou problem. pgp podpis umi,
filtrovani do boxu taktez.
Shodou okolnosti jsem take presel z Netscape Mail, protoze N6 se mi
instalovat nechtelo (zrout jako mozzila a galeon)

------ Lukas Marsalek ------
-- student  FEI VUT Brno ---
Koleje Pod Palackeho vrchem
------ icq: 95651088 -------