ftpd - zacatecnik

Maca Petr macapetr na post.cz
Středa Květen 23 20:55:58 CEST 2001

Dobry den

  Nainstaloval jsem si RedHat 6.2 a z nej jsem nainstaloval prilozeny
balik s wu-ftpd (nevim presne ktera to je verze). Nastudoval jsem
helpy, precetl jsem si www.wu-ftpd.org, zridil ucet podle navodu z
helpu, daemona jsem nastartoval wu.ftpd -a -d -s (bez toho -s mi to
nejak nechtelo chodit) a .... nic.

  FTP byl nalezitelny, dalo se k nemu logovat, ale nedalo se
nalogovat.  Vzdycky to hlasilo Ligging invalid atd.... a at jsem delal
co jsem delal, tak .... nic.

  Nepodario se mi take prinutit jej, aby aby (diky parametru -d)
zapisoval informace do log souboru.
  Nejak nevim co napsat do syslog.conf aby to logoval.

1) Je nutne aby byl passwd a groups i v adresari, ktery bude chroot
prihlaseneho uzivatele ?
2) Co mam konkretne napsat do passwd, groups (jak v /etc tak v chroot)
jelikoz to co je tech helpech (priklad s uzivatelem "mort") mi
nefunguje.

  Diky za kazdou pomoc.
Company:           Faculty of electrical engineering and computer science
Name:              Maca Petr
primary   email:   macapetr na post.cz
secondary email:   xmacap00 na stud.fee.vutbr.cz
Country:           CZECH REPUBLIC