Co se mi to stalo s Vi

Středa Květen 23 22:16:00 CEST 2001

honza.linuxconf napsal:

> Dneska se mi dostal pod ruku staricky router (RH5.0-sarah).
> Linux byl dosti orezanej a kdyz jsem chtel spusti vi
> tak mu schazel libXext.so.6. Kdyz jsem se dival

tohle vypada na vim s podporou Xu a tak. RH jmeno baliku netusim

> doma pres "ldd vi" tak mi to vypsalo asi tri moduly lib****
> ale zadnej libXext.so.6. Vcem jse problem  ???

tak treba nvi, nebo jiny klon vi. pripadne vim bez podpory Xu. Ostatne na
Debianu je vi symlink na alternativy, takze to muze byt vim, elvis, nvi, ...

> Existuje nejakej editor kterej jede sam o sobe??????

ed

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Phear my "Typical bloody smart-arse debian attitude."