Preklad jadra

Středa Květen 23 22:42:47 CEST 2001

On Wed, 23 May 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> Neodpovim Vam, ale jiny postreh original source z RH 7.1. (jadro
> 2.4.2-2 a distribuce tataz) nezkompiluje jediny modul na teto distribuci
> - chyby v include/linux/module.h

Teda panove, ted jsem to prave zkusil (RH 7.1):

rpm -Uvh kernel-source-2.4.2-2.i386.rpm
cd /usr/src/linux-2.4
make mrproper          # zdrojaky obsahuji neco smeti navic, aby
                       # se daly rovnou pouzivat pro preklad jinych
                       # programu (tj. jsou tam .depend jako byste
                       # dali make oldconfig dep)
cp configs/kernel-2.4.2-i686.config .config
make oldconfig
make dep clean bzImage
make modules
make modules_install