ako skompresovat 2mb/s ?

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Květen 24 09:02:55 CEST 2001

U pár zákazníků jsem s úspěchem použil VTun -
http://vtun.sourceforge.net/

Jednoduše se nastavuje a lokální sítě transparentně propojí. Jako
klientské stroje u zmíněných zákazníků jsou skoro samé Windows, pro
které je ten tunel naprosto transparentní.