RH7.1 - nelze kompilovat moduly pro 2.4.2

Čtvrtek Květen 24 10:26:35 CEST 2001

> make mrproper          # zdrojaky obsahuji neco smeti navic, aby
>                        # se daly rovnou pouzivat pro preklad jinych
>                        # programu (tj. jsou tam .depend jako byste
>                        # dali make oldconfig dep)
> cp configs/kernel-2.4.2-i386.config .config
> make oldconfig
> make dep clean bzImage
> make modules
> make modules_install

	Ja jsem psal, ze jedine co jsem nezkusil bylo make mrproper (a vcera
jsem uspesne rozjel 2.4.4., takze uz to nepotrebuju). Chci se zeptat,
proc (a z teto odpovedi jsem to skutecne nepochopil) nejde:
rpm -e kernel-source
rpm -i kernel-source
cd /usr/src/linux-2.4
make clean
make xconfig
make dep
make bzImage
make modules

Chapu, ze kernel-source obsahuje nejake smeti, ja mel za to (a v
dokumentaci to tak byvalo popsane), ze prave make clean uklidi a dela se
proto, aby clovek mel jistoti, ze se vse znovu radne zkompiluje podle
aktualniho nastaveni. Jedine, co driv (viditelne) make mrproper udelal
bylo, ze nastavil kernel pro danou platformu, smazal .config;-) a vzal
ty svoje default...

	Jo jinak se mi vcera podarilo zkompilovat jadro 2.4.4., ktere slitne
tesne pote, co napise "Entering init 3", kdyz jsem vsak to same
zkompiloval bez podpory USB, SCSI, FrameBufferu, proste takove minimum
(bzImage mel 700kB), jadro jede... proc se takl deje budu zkoumat
dneska.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno