Moduly pro PHP

Ondřej Surý sury.ondrej na globe.cz
Čtvrtek Květen 24 14:08:08 CEST 2001

Tomáš Vondra <vondra na tesmail.cz> writes:

> Ahoj,
>    mate nekdo zkusenosti s programovanim modulu/knihoven vlastnich funkci
> pro PHP pod Linuxem? Hledal jsem na Netu nejake HOWTO, nebo nejakou jinou
> dokumentaci, ale nic kloudneho jsem nenasel... Jenom na www.php.net je
> zakladni info jak programovat pro PHP v C, ale moc moudry z toho tedy
> nejsem.
>
> Predstavoval jsem si to tak, ze to bud zakompiluji primo do PHP, nebo ze mu
> predhodim zkompilovany modul, a bude to.
>
> Mate s tim nekdo zkusenosti (i zaporne), nebo nevite o nejake kloudne
> [...]

Ja jsem si psal modul pro iconv funkce (a oni to mezitim udelali taky,
takze je tam ten jejich a ne ten muj) podle jinych modulu.  Neni to az zas
tak slozite.

--
Ondřej Surý <sury.ondrej na globe.cz>    Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000   Fax: +420235365009         Pláničkova 1, 162 00 Praha 6