kompilace PHP3

Čtvrtek Květen 24 15:31:57 CEST 2001

JANDOVA Marcela napsal:
> Dobry den,
>       prosim pekne, nemohl by mi nekdo poradit, co delam spatne pri
> kompilaci PHP3 ?
> Mam adresar ../apache_1.3.6 a v nem rozbaleny php-3.0.18 a apache_1.3.6

apache by moh byt novejsi. tenhle ma nejakou divnou diru

> podle navodu udelam cd apache_1.3.6
>              a      ./configure --prefix=/rufus/www
>    to je v poradku
> pak dam             cd ../php-3.0.18
>              a      ./configure --with-mysql=/usr/local/mysql/lib/mysql \
>                       --with-apache=../apache_1.3.6 --enable-track-vars
>     a vzdycky to skonci hlasenim:
>   Connfigure error: Invalid MySQL directory - unable to find
> libmysqlclient.a or libmysqlclient.so, pritom oba jsou v
> /usr/local/mysql/lib/mysql

to je myslim spatne. --with-mysql je prefix a za ten se pridava pro knihovny
jeste lib/, takze je vlastne hleda v /usr/local/mysql/lib/mysql/lib

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<Tv> We are debian.org, resistance is futile, you will be apt-get upgraded.